jasminhussein

Alla inlägg den 9 mars 2010

 
     

Dagens klädsel: jeans,tröja&kofta
Dagens misslyckand: venne

Dagens roligaste: oppo
Dagens låt: left

Dagens köp: tuggis
Dagens bästa: Sherin

CHA=]


Nu sitter man och lyssnar på backstreetboys istället för westlife, har fixat min spotify lista
nu har jag bara westlife&backstreetboys, (y)
idag ska jag träffa min kompis vid skärholmen, klockan 14:00
ska köpa en Haiti tröja som de står: I (L) HAITI
den är asfiin, från newjorker
Sen ska jag hem till mina kusiner igen,
Nu måste jag lyssna på musik, backstreetboys e fettfula men sjunger bäst;;
Igår då jag tittade på svenskahollywood fruar, asså snacka om att maria var knäpp
Hon bah: mitt läppglans kommer inte finnas mer
osså anna anka, paul anka go and ...
kommer alltid tycka anna anka e en diva, :o
Jag har lite dåligt minne, men när skulle vi ta skolfoto?
jag minns inte, men har en sak hemma som de står när..
jaja
Nu ska jag klä på mig, sees!
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards