jasminhussein

Alla inlägg den 8 mars 2010

Dagens klädsel: leggings,tröja&kofta
Dagens misslyckand: vakna

Dagens roligaste: spela FIFA
Dagens låt: obvious

Dagens köp: titti
Dagens bästa: Jenka

CHA=]

Måndag, min kusin är sjuk så han är hemma med mig
idag ska vi nog vara hemma och vila tror jag, vi lyssnar på musik (westlife)
eller kanske jag rå, han tittar väll på TV medans jag lyssnar..
Han kan sjunga till westlife, jipiii!
Igår åkte vi till skärholmen och hämtade deras masker som dom hade gjort, sen åt vi på stan oh hälsade på mormor.
Efter de så tittade vi på Tv då vi kom hem, sen skulle dom sova så då skulle vi se på en film som hete MOON, jag fattade inget kan jag säga(?)
det var science-fiction , de var en kille som var på månen och jobbade där, sen åkte han in i något osså låg han bara där
efter de kom det en ny kille, dom liknade varandra såklart för dom var kloner typ 10000000000 kloner fanns det där nere, för alla dör och åååh de var jättekonstigt
Dom spyr ut delar ur kroppen, osså tror dom hela tiden att dom ska hem till jorden men dom dör i en litet sak, osså kommer det en ny
men tillslut kom en person ner till jorden och blabla, osså en maskin som pratade hela tiden..
aah, på morgonen vaknade jag 07:10 !!!
är lite trött, imorgon ska jag kanske träffa min kompis kanske..
min kusin lyckades vinna med 14-0 mot manchester utd på FIFA
han var såklart Chelsea han älskar drogba, jag vann en match och losa en kanske 5-1 mot chelsea jag var everton..
Nu ska vi spela spela spela!
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards