jasminhussein

Alla inlägg den 7 mars 2010

GRATTIS GULFERITA!
14 ÅR
  
(L)

CHA=]

Nu sitter jag med min kusin och spelar spel på datorn, ,medans den andra spelar FIFA på PSP3.
Det gjorde jag med, fast de gick inge bra 6-1 till slingo,irland :(
Jag var Everton, fast aa jag e inge bra på FIFA de ska alla veta!
Idag ska vi nog tare lungt för min kusin är sjuk, dom har skola&dagis imorgon som alla i stockholm har typ;;
Alla på stan kommer tro att jag skolkar efter som alla andra barn är på skolan (-,-)
De är fult på över allt i stockholm typ, massor med barn som springer runt på Macdonalds men man fattar ju varför oxå, jag hittade ett par jättefina fotbollskor som messi har dom kostade 1500, osså ett annat par som kostade 900 kr som en i annan kille hade som var fettfina fast dom var såklart vita...
gillar inte vita skor, dom blit gröna då man spelar..
fast nu ska vi snacka om något annat en fotboll;;
de e bara sol i stockholm och lite snö, ganska varmt tycker jag
Igår på tåget vare några kineser som pratade med varandra på kinesiska och dom pratade så snabbt och roligt så leila&jag började skratta medans vi tittade på dom, jättesmart(n)
Värsta kaoset på tåget från gävle till stockholm som vi åkte, en hund börja springa runt osså skulle matten jaga den, osså när man skulle hoppa av tåget var de kaos vid tågstationen de var folk överallt, stockholm=stress
och jag mår inte bra om jag stressar..
Nu ska jag titta vad dom gör!
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards