jasminhussein

Alla inlägg den 6 mars 2010

    
Dagens klädsel: Leggings,tröja
Dagens misslyckand: venne

Dagens roligaste: Komma till stockholm
Dagens låt: Maybe tomorrow

Dagens köp: GOAL&inside united
Dagens bästa: Isak

CHA=]

Nu är man i stockholm, åkte imorse klockan 08:32 och var framme klockan halv 1
de var väll kul men jag var astrött!
sen då vi var framme så var vi vid något ställe typ spår 19 och jag är vann med spår 11 eller 12 så vi bara gick efter dom andra och de var såklart rätt väg, efter de var vi på big mac i T-centralen.
Nu är leila,min moster, mina kusiner och min andra moster på stan och gör något
jag måste skriva klart kräk, efter som allt bara försvann... IGEN!
snart ska jag till min moster och vara där, köpte några tidningar om fotboll: Inside united & GOAL
de e roliga bilder, haha(y)
jag såg en bild på Nicky från westlife!!!
men den var asful;;
ska fixa saker och sen ska jag dra;
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards