jasminhussein

Alla inlägg den 5 mars 2010

 
Dagens klädsel: Leggings,kjol&kofta
Dagens misslyckand: ....

Dagens roligaste: Lyssna på dagenslåt
Dagens låt: bopbop baby

Dagens köp: inget

Dagens bästa: Rebecka

CHA=]

Idag vare en normal dag, hemkunskap(y)
jag,neda,moha och sarah var i samma grupp
me de var bara den dagen, för de var gris som vi skulle äta..
imorgon blir det stockholm!
åker klockan 08:32  och är framme klockan 12:30 tror jag..
så idag måste jag packa och tvätta kläder, fast ska först på birsta och köpa saker:D
kommer att sakna härnösand!
morgon kväll får jag inte missa filmen som handlade om det dära tornet som några puckon hade åkt in i (n)
bara för att jag har tråk,.
idag på engelskan hade vi ett papper som man skulle skriva saker om engelska läxan, men jag var sjuk och fick min läxa igår..
osså ligger jag och sover innan jag ens hinner öppna boken igår, så de kanske inte gick så bra på 1 fråga men resten gick bra(y)
ooh hela stockholm har lov,
Hoppas jag hinner och hälsa på sherin&rosina!
nu ska jag ner med mamma oh tvätta,ses!
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards