jasminhussein

Alla inlägg den 1 mars 2010

  
Dagens klädsel: Mjukisbyxor,kofta
Dagens misslyckand: Venne

Dagens roligaste: Slöjden
Dagens låt: Heal

Dagens köp: godiis

Dagens bästa: Minna

CHA=]

1 mars(n) dålig dag för mig
Idag blev det en ganska jobbig dag, vaknade försent (30min)..
På slöjden vare jenka,jg och rebecka av tjejerna och sen började rebecka må illa så hon höll på att spy framför mig då jag kramade henne.
Gulfe var sjuk,Lovisa med och sarah kom på morgonen...
Det kanske var 10 tjejer som var på skolan idag?:o
ahh, efter det blev det minna;;
vi skulle skriva kråkslottet, men hennes dator krockade...
den aa, den bara stängdes av..
Men vi tittade på film istället och det blev ''super hjältarna'' jag valde!
superstålt!, jag är astrött...
måste sova 8 idag tror jag(y)
Nu måste jag få lyssna klart på westlife och sen somnar jag tror jah(n)



/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards