jasminhussein

Alla inlägg den 24 februari 2010

Ny header& bakrund ser ni?
tycker att man it såg något då det var westlife bakrundsbilden...
Kommentera vad ni tycker om den!
/J

  
Dagens klädsel: Jeans, tröja&kofta
dagens misslyckand: venne

Dagens roligaste: Gulferita
Dagens låt: left my love on sanfracisco(*)

Dagens köp: godis

Dagens bästa: Gulferita

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 24 februari 2010 11:13

CHA=]


värdensbästavollybollsträning igår säger jag bara!, silvia testade och hon va fettbra(bättre en vad mig&gulfe) NOOOT!
aja vi var fettserriösa, på matcherna och alltid*
nu sitter jag vid skolansdator och tittar medans klassen spelar maffian, fick sitta på datorn medans, jag hatar maffian de suger så hemst mycket speciellt då man blir bonde.....
idag blire inget, ska stanna efter skolan med gulfe, (hon ska göra kråkslottet&jag ska göra matteläxan för att jörgen säger de;;
Nima åkte ut direkt, (moha e såklart maffian)
men nu tog de slut alla maffias dog, agnes gillar att lyssna på you belong blablablaa..
den suger, praktikanten gillar oså westlife(y)
den praktikanten har smak säger jag bara, Innerast yeee,!
gulfe äger på att rappa upp mina inlägg!(y)
ummh, hon har värdens smämsta musiksmak i värden ,CHRIST BROWN?
HAN SUGER, hinner inte och göra ett inlägg då jah kommer hem men de blir ett imorgon!
GRATTIS EBBA!!, ha en fettrolig dag gumman!(L)


/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards