jasminhussein

Alla inlägg den 22 februari 2010


Dagens klädsel:byxor,tröja&kofta
dagens misslyckande:ta en dålig bok

Dagens roligaste: Bo R Holmberg..
Dagens låt: smile

Dagens köp: godiiis

Dagens bästa: nja venne

  

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 22 februari 2010 14:28

CHA=]

Idag har det varit normal vecka, vi har tema vecka...
jag orkar inte läsa varje dag, för det är det vi ska göra denna vecka-,-
jag lånade ''är du kär i mig''&Gravjorden, är du kär i mig är typ kärlek och gravjorden var typ en skräkis
jag skulle inte ta ''är du kär i mig'' igentligen, gulfe skulle hem och jag ville dra hem snabbt så jag bara tog en bok.. jättesmart;;
osså lånade jag en westlife CD ''back home''
men den har jag ju redan hemma, fick den nyss så ska dra till bliblan imorgon och byta bok och lämna tbx CD
jag fick:



westlife: coast to coast
westlife: world of our own
westlife: amazing
westlife: face to face
westlife: the love
westlife: back home
westlife: you raise my up


Ikv ska jag bara ha tråk& träna på min läxa , + göra läxorna.....
/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards