jasminhussein

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 16 februari 2010 15:40

    
Dagens klädsel:Mjukisar,tröja
dagens misslyckande: glöma läxorna

Dagens roligaste: Manne
Dagens låt: How to break a heart
Dagens köp: frukt

Dagens bästa: Loviisa  

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 16 februari 2010 15:05

CHA=]


Idag blev de skola, tog hem asmycket lääxaaa:( har 2 SO läxor som blir tsm 5 sidor och engelska&matte kanske inte så mycket men alla andra har bara 2 jag har typ 5 eller 4 läxor... ska nog sluta prata på SO:n
jag fick min favo låt på altfljöten ''I lay my love on you'' fast de jobbiga e att jag måste komma på noterna själv-,- fettsvårt säger jah!
nu sitter man och lyssnar på westlife för att komma på allt, bess bess G B CC
de e de första man har lyckas med, jag ska få spela på en konser låten heter ''What about now'' självklart med westlife:D
Fan vad jag ägde gulferita idag, hon käftade på msn igår (-,-)
och på skolan fick hon spö, min lila gris jag tar ner dig såå snabbt!

fast minna drog ner mig i snön för att jag inte hämtade läxorna, haha mannes röst;


en rolig dag kan man tolka de till,snart äre träning och sen måste jag köra på SO :(
 /J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards