jasminhussein

Alla inlägg den 14 februari 2010

G L A D  A L L A D A G




Har skitmånga bloggar, har på 3 på bloggplatsen och 4 på blogg.se
och jag har 7 st nya hotmail adresser ,
men jag bloggar bara på 2, min egen och felices&min

den med alva bloggar vi inte på nu mer vetinte varför,

men de blir en blogg med amme snart iallafall!

/J  

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 14 februari 2010 10:05

  
Dagens klädsel:leggings,linne&K&
dagens misslyckande:finnsinget
Dagens roligaste: sarah
Dagens låt:When you looking like that 
Dagens köp: vitamin dryck

Dagens bästa: ssarahh

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 14 februari 2010 09:53

CHA=]


Igår blev de sarah hela natten, vi köpte pizza och hade kul,nimas assöta hund började springa efter sarah bara för att nima inte fick våran pizza!XD
de var kul och få se sarah springa&skrika som en galning! 
fixade en blogg till henne
www.ssarahh.bloggplatsen.se
idag ska jag nog vara med sarah&gulfe lite och sen tror jag att jag ska till birsta och köpa nya slalom skidor;)
CITYJAM, jag vill att  de ska vara idag oxå för jah fick inte reda på vem som vann? , det var till 7 på kvällen igår, fast de var ju så himla mycket snö överallt
Ett tips: om du ska se på cityjam, gå inte med sommarskor-,-
gör inte samma misstag som jag gjorde!
imorgon skulle de nog bli melu efter skolan
nu ska jag jogga med tjejerna!(y)




/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards