jasminhussein

Alla inlägg under februari 2010


Dagens klädsel:jeans, kofta&linne
Dagens misslyckande:venne 
Dagens roligaste: leila
Dagens låt: change the world
Dagens köp: godis
Dagens bästa: westlife
  

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 13 februari 2010 13:11

CHA=]


Igår blev de backen med maja, då träffade vi söta agnes som fick goodiis&chips för att hon var med på en tävling, fanvad kul de va och åka i en stridsvagn!
fastnär jag kom hem så blev jag spyfärdig och idag skulle jag på träning men e sjuk=(
fast jag måste ner på stan och titta på cityjam då jag mår bättre
sesdär?;)


/J

  
Dagens klädsel:leggings,kjol&kofta/jacka
dagens misslyckande:musiken... 
Dagens roligaste: nima
Dagens låt: tonight-westlife
Dagens köp: goodiiis(y)
Dagens bästa: i don't know

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 12 februari 2010 14:50

CHA=]

idag blire nog inte så mycket,skulle ha varit med O&T men jag hittade inte busskortet och blabla, imorgon blire träning och sen kompis!


Nja finns inget mer att säga, bara att jag har astråkigt!
/J

  
Dagens klädsel: Jeansleggings,linne&kofta
Dagens misslyckande:idrotten,GLÖMDE HUDKRÄM! 
Dagens roligaste: såklartjag!
Dagens låt: swear it again
Dagens köp: gooodis(y)
Dagens bästa: gulfe,****

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 11 februari 2010 10:33

CHA=]


Nu sitter man och dampr på skoldatorn med lisa(y)
vi skriver om drottninge&UK
mohammed suger,han skriver allt som jag skulle skriva, lisa e bäst för hon ska länka mig och jag ska länka deras, www.ellhjertaell.blogg.se
113 pers som kollar, shiit snacka om en blogg^^
/J
 

En bild , säger mer än tusen ord.
älskardigebba(L)

Heysan♥


Plugg,plugg här får man alltid läxor, när dom andra inte har något
har man alltid något mer än dom andra-,-
+att jag måste skriva om storbritanien, jag sa till lisa att jag hade skrvit 1 sida fast jag hade bara skrivit en halv eller mindre
jag och sarah prata hela tiden som alltid(y)♥


Imorgon blire drama, sen ska man kolla på vollyboll klockan 19:45 på landgren
sesdär;)


/J

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards