jasminhussein

Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Stanmedbrudarna

CHA=]

Litet inlägg igår, hade kråkslottet typ 30 sidor, har bara gjort 15 sidor;;
Idag blev de Matilda,gulfe,jenka och lovisa!(y)

Först drog vi till ***** och köpte saker och sen drog vi på stan, vi satt vid bigboy i 2 timmar typ:O
Jenka köpte fini, typ 300 st i påsen och jenka äter alla typ direkt
mycketbra!(y)
idag gjorde jag iallafall inte sönder något på stan, sen satt jag och gulfe kvar efter att Louisa och Jenka drog hem, matilda drog hem och jag och gulfe skrek på stan, (eller hon bara)
Jag såg praktikanten idag, han var så söt!
Jag, matilda, gulfe,rebecka och agnes spelade ''stress''eller vad de var
osså var han ute och gick, såå söt!
Han vet att jag gillar han, och de var Åsas son-,-
det var Enazyis fel, han sare och sen sarah och han börjar bara lee då han ser mig!
han söta leeende!(L)
Johan blabla är den sötaste..
aja just nu är jag lite försyld, ska vila mig till imorgon!

/J

 
 
elin

elin

26 februari 2010 18:51

sista chansen att vara med i min tävling "vinn ett halsband"
klicka in på länken och se om det är något för dig :)

http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/february/vinn-ett-halsband.html

http://thedarkbeauty.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bloggenförsvinner, kolla min andra istället(y)


  Dagens klädsel: jeans,linneDagens misslyckand: venneDagens roligaste: CentrumDagens låt: As longes you love me Dagens köp: kläderDagens bästa: Kommentera blire du* ...

CHA=] Nu är jag i centrum med leila&min moster, köpte jacka som skulle kosta 200 men nu kostade den 100, den passade min blåvit randiga tröja som jag köpte från HMvi åt, och hade kul!Nu mår jag bara illla, vill sova typ:(så jag orkar inte göra e...


Dagens klädsel: jeansleggings,tröjaDagens misslyckand: köpa godisDagens roligaste: BionDagens låt: Beyond the sea Dagens köp: biosnacksDagens bästa: Gulferita   ...

CHA=]Idag var jag hemma hos min mormor, vaknade lite sent11:00, de var fettvarmt idag, jag&min moster tänkte kolla på en film som hete ''I love you philip morris'' på bion.Den var asbra, men inte en film för barn kan man säga...Han var lite knäpp, fa...

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards