jasminhussein

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

temavecka

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 23 februari 2010 15:27

CHA=]



Idag vare en normal dag, tema vecka..
jag e i gulferitas grupp,asså vi skrattar hela tiden mest då jag satt och gjorde sönder hennes sudd för att jag skulle kasta massor med minisudd på henne, då tog hon hennes sudd och hon gjorde en minn som såg rätt så läskig ut osså hade hon suddet i handen och kastar den på mig!
Hon började skratta så hilma mycket, min lila gris!
LG bah: Skrattar du åt det hära eller?
gulfebah: hahah,nej ska lägga av..
men vi skrattade, osså lisa&lovisas blogg
jag lyssnar på westlife och kollar på ELLHJERTAELL osså kommer de upp musik jag bah de här är ju inte westlife:O:O

Snart blire träning och då ska vi köra '' Backword''
Asså ni som inte vet vad de är, puckooos!!
nu ska jah titta på mitt favo program på tv
kolla på O&J nya blogg!
http://www.vileverbaralivet.bloggplatsen.se
/J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bloggenförsvinner, kolla min andra istället(y)


  Dagens klädsel: jeans,linneDagens misslyckand: venneDagens roligaste: CentrumDagens låt: As longes you love me Dagens köp: kläderDagens bästa: Kommentera blire du* ...

CHA=] Nu är jag i centrum med leila&min moster, köpte jacka som skulle kosta 200 men nu kostade den 100, den passade min blåvit randiga tröja som jag köpte från HMvi åt, och hade kul!Nu mår jag bara illla, vill sova typ:(så jag orkar inte göra e...


Dagens klädsel: jeansleggings,tröjaDagens misslyckand: köpa godisDagens roligaste: BionDagens låt: Beyond the sea Dagens köp: biosnacksDagens bästa: Gulferita   ...

CHA=]Idag var jag hemma hos min mormor, vaknade lite sent11:00, de var fettvarmt idag, jag&min moster tänkte kolla på en film som hete ''I love you philip morris'' på bion.Den var asbra, men inte en film för barn kan man säga...Han var lite knäpp, fa...

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards