jasminhussein

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Lättlurad

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 21 februari 2010 10:49

CHA=]


Asså är de bara jah som tycker att dom dära '' blue team'' eller vad dom hete som var med på melodifestivalen var asläskiga?, asså kollade ni på deras ögon dom såg sjuka ut.... ,Men de bästa är att Darin gick vidare!
såg ni inte hur söt han var, men westlife e sötast men endå

och dom dära tjejerna vad dom en hete, dom sjöng KOM den söööög
Synd att elinlanto inte gick vidare hon var rättså bra;;
men nu pallar jah inte snacka om melodifestivalen, måste säga att jag är lättlurad
Milla sa att hon inte skulle komma på träningen för att hon skulle dra till sin konståkning, så jag sa de till alla och sen kommer hon och jah bah: vad gör duhär?

hon bah: haha va?
jah bah: din konståkning
hon bah: jag lurade dig....

KAN INTE FATTA ATT JAG GICK PÅ DE DÄR.......
snart blire birsta, sen vettjah inte
jag ska vakna 02:00 på kvällen för att få mina saker..
men eftersom de e westlife så gör jag de,(mamma får hämtare)

/J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Bloggenförsvinner, kolla min andra istället(y)


  Dagens klädsel: jeans,linneDagens misslyckand: venneDagens roligaste: CentrumDagens låt: As longes you love me Dagens köp: kläderDagens bästa: Kommentera blire du* ...

CHA=] Nu är jag i centrum med leila&min moster, köpte jacka som skulle kosta 200 men nu kostade den 100, den passade min blåvit randiga tröja som jag köpte från HMvi åt, och hade kul!Nu mår jag bara illla, vill sova typ:(så jag orkar inte göra e...


Dagens klädsel: jeansleggings,tröjaDagens misslyckand: köpa godisDagens roligaste: BionDagens låt: Beyond the sea Dagens köp: biosnacksDagens bästa: Gulferita   ...

CHA=]Idag var jag hemma hos min mormor, vaknade lite sent11:00, de var fettvarmt idag, jag&min moster tänkte kolla på en film som hete ''I love you philip morris'' på bion.Den var asbra, men inte en film för barn kan man säga...Han var lite knäpp, fa...

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards