jasminhussein

Alla inlägg under februari 2010

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 28 februari 2010 21:26


O-M-G, kolla hela filmen...

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 28 februari 2010 20:43

  
Dagens klädsel: Leggings Linne&kofta
dagens misslyckand: venne

Dagens roligaste: venne
Dagens låt: She's back

Dagens köp: godiis&mat

Dagens bästa: Leila 

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 28 februari 2010 14:55

CHA=]
som sagt var det fest hos lisa igår, vi sov typ 06:00 eller jag sov kanske 02:00 oh sen vaknade jag av att gulfe typ slog mig!?
sen hade gulfe och jag skämt humor men det tog typ slut efter 15 min..
efter det ringde vi ett nummer och hade kul;;
på morgonen drog lisa,maja och julia hem så då vare matilda,gulfe,sarah och jag kvar ;;
aah, nu sitter man hemma och har fettont i huvudet&magen...
mår fettilla:(
Matilda har alla bilder, så kolla den bloggen så ser ni söta bider alla! (noot mee)



Ska vila, puss!
  
en liten bild sen igår^^


/J

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 27 februari 2010 18:15

  
Dagens klädsel: Leggings,tunika&kofta
dagens misslyckand: venne

Dagens roligaste: Sarah
Dagens låt: Face to Face

Dagens köp: godiis

Dagens bästa: Lovisa

(L)

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 27 februari 2010 09:53

CHA=]

Ett morgon inlägg, är lite förkyld idag...
så det blir ingen träning för jag ska vila;;
Ikv blire Tjejerna hos lisa!(y)
hela natten, men jag kommer sova typ 12 (n)
jag sover så jävla tidigt ibland, alla kommer var vaken till 05:00 typ;;
Och sen på morgonen ska Lisa dra..
osså ska vi vara hos henne tills hon kommer typ;;
jag hinner inte och göra ett inlägg ikv, men de blir nårå bilder sen ikv morgon!
ahh, finns inge mer att säga
kanske bloggar från mobilen, Jah gör dagens senare ikv!
/J

Av Jasieganbyrnemacfeddanfeehliyfilan - 26 februari 2010 18:50

   
Dagens klädsel: Jeanleggings,linne&kofta
dagens misslyckand: Köpa godis

Dagens roligaste: Gulferita
Dagens låt: summer wind

Dagens köp: godiis&present till lisa

Dagens bästa: Jenka

CHA=]

Litet inlägg igår, hade kråkslottet typ 30 sidor, har bara gjort 15 sidor;;
Idag blev de Matilda,gulfe,jenka och lovisa!(y)

Först drog vi till ***** och köpte saker och sen drog vi på stan, vi satt vid bigboy i 2 timmar typ:O
Jenka köpte fini, typ 300 st i påsen och jenka äter alla typ direkt
mycketbra!(y)
idag gjorde jag iallafall inte sönder något på stan, sen satt jag och gulfe kvar efter att Louisa och Jenka drog hem, matilda drog hem och jag och gulfe skrek på stan, (eller hon bara)
Jag såg praktikanten idag, han var så söt!
Jag, matilda, gulfe,rebecka och agnes spelade ''stress''eller vad de var
osså var han ute och gick, såå söt!
Han vet att jag gillar han, och de var Åsas son-,-
det var Enazyis fel, han sare och sen sarah och han börjar bara lee då han ser mig!
han söta leeende!(L)
Johan blabla är den sötaste..
aja just nu är jag lite försyld, ska vila mig till imorgon!

/J

Presentation


W E S T L I F E & B A C K S T R E E T B O Y S♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards